Thursday, December 21, 2017

Tempat Terseram Di Suicide Forest, Japan

Tempat Terseram Di Suicide Forest, Japan


Tempat Terseram - Ada pelbagai tempat di serata dunia ini tidak berani dikunjungi meskipun seberani serta sekeras mana juga anda. Beberapa tempat seperti terjadinya insiden berdarah, pembunuhan serta seangkatan dengannya yang bisa membikinkan bulu roma anda tegak meskipun dengan cuma membayangkannya sahaja. Penulis bisa disebutkan seseorang yang berani, tapi saat menulis artikel ini larut malam, rasa seram sejuk juga.

Bila di Malaysia, tentu anda semua paham di manakah tempat sebegini terdapat. Ya benar, tempatnya yaitu seperti di Highland Tower, Lebuhraya Karak, Penjara Pudu dan sebagainya sekali lagi. Tetapi, bila anda seseorang yang suka pada beberapa narasi dan beberapa tempat menakutkan serta menyeramkan, anda tentu sukakan artikel ini.

Suicide Forest ini yang didapatkan nama rasmi iaiatu Aokigahara, terdapat dibawah Gunung Fuji. Dihubungkan dengan syaitan dalam mitos Jepun, rimba ini memiliki pokok yang begitu padat sehinggakan menghalang angin dari pada masuk. Ini mengakibatkan tempat ini jadi begitu sunyi serta menyeramkan. Meskipun ada banyak papan sinyal yang memohon mereka untuk pikirkan aksi mereka, tetapi tempat ini tetaplah jadi tempat popular untuk orang membunuh diri, serta kurang lebih 100 peristiwa bunuh diri dilaporkan berlaku disini tiap-tiap th..

Terdapat di Tasik Teshuilo berdekatan dengan Mexico City, pulau ini disebutkan tempat paling menyeramkan di Mexico. Disebutkan, hanya satu masyarakat di satu, Don Julian Santana, sudah menjumpai mayat kanak-kanak wanita dalam satu terusan. Dihantui oleh roh hantu kanak-kanak itu, Don Julian mula membawa anak-anak patung untuk diberi pada kanak-kanak itu serta selalu mengerjakannya hingga dia mati lemas ditempat yang sama. Hari ini, beratus-ratus anak patung yang mengerikan serta tidak berkepala penuhi pulau itu.

No comments:

Post a Comment